Aug 31, 2009

Turntable Model Sansui (Display Je)















Model Sansui ni buatan Jepun, Koleksi aku sendiri...masih berfungsi dengan baik cuma kena sambung dengan amplifier lah.. dan untuk pengetahuan engkorang bila dah habis play, tangan tu tak automatik simpan sendiri. Aku harap engkorang pahamlah aku cerita ni. Tempat letak jarum tu ada, aku lupa nak letak dan aku dah gantikan dengan jarum yang baru.

RM300

4 comments:

jakionline said...

tutup lutsinar kat atas dia tak ade ke bro?

Amri Rani said...

ada kat atas tu....
tak berapa jelas gambar tu....

Anak sahak said...

ada lg bos?

Amri Abd Rani said...

Sudah jual tuan.
tkasih.