Oct 18, 2010

Radio Lama jenama Siemens

"Isi perut" lama dah dibuang...aku ganti dengan radio baru. Maksudnya aku modified masuk kan "isi perut" radio baru. Jadi dia berfungsi macam biasa. Kawalan siaran di sebelah kanan, kawalan suara (volume) sebelah kiri. Butang tekan2 putih di tengah tu dah tak berfungsi, boleh tekan je lah. Asalnya untuk menukar siaran (SW, MW). Bila aku dah modified, hanya FM saja yang dapat. menggunakan kuasa elektrik. Badan diperbuat dari plastik bukan kayu.


ps : kalau sesiapa ada radio lama dan berminat ingin modified supaya berbunyi dengan masukkan radio baru dalam tu, kalau tinggal di area Kuantan atau berhampiran, boleh la email kat aku. TQ.

6 comments:

Anak sahak said...

radio ni bpe nak jual tuan?

Anak sahak said...

radio ni bpe nak jual tuan?

Ayu Damansara said...

Radio ni nak jual ke tq

Ayu Damansara said...

Radio ni nak jual ke tq

Amri Abd Rani said...

Maaf Ayu....
Dah jual...
Tqqqq

Amri Abd Rani said...

Maaf Ayu....
Dah jual...
Tqqqq